Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

Μεγάλη Πέμπτη σήμερα, αλλά μου φαίνεται τόσο διαφορετική απο τα προηγούμενα χρόνια. Μία σκέψη με βασανίζει αυτές τις μέρες. Αλήθεια τι σημαίνει αγάπη για τον καθένα απο μάς; Πως την εκφράζουμε και πως την δίνουμε στους άλλους; Με τι μετριέται άραγε και πόσο ήσυχοι είμαστε οτι αυτό που δίνουμε στους γύρω μας είναι η ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΓΑΠΗ; Ο αρχαίος συγγραφέας Μένανδρος λέει "Πόσο όμορφο πράγμα είναι ο άνθρωπος ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ". Ο άνθρωπος το μοναδικό όν στο πλανήτη μας που μπορεί με έργα και πράξεις να εκφράσει τα συναισθήματά του. Που μπορεί να δείξει την πραγματική του αγάπη, χωρίς πίεση όποιας μορφής κι αν είναι αυτή. Αγαπώ σημαίνει αισθάνομαι και καταλαβαίνω τον δίπλα μου όχι γιατί έτσι θα ήθελα να μου συμπεριφέρεται ή να με καταπιέζει.Με δέχεται έτσι απλά όπως είμαι, με σέβεται και με εκτιμά γιατί έχω την δική μου προσωπικότητα
ΓΙΑΤΊ οι άνθρωποι σήμερα συνηθίζουν να ικανοποιούν τον δικό τους εγωισμό ονομάζοντας το αγάπη-είτε προς τα παιδιά και την οικογένειά τους, είτε προς τους ανθρώπους που τον περιβάλλουν.
 Ο εγωισμός και ίσως ο φόβος τους κάνει να επιλέγουν και να αγαπούν αυτούς που τους είναι εύκολοι και βολικοί, δεν τους λένε τα λάθη τους και δεν αντιμιλούν. Μία σοφή φράση λέει " Εκεί που υπάρχει εξουσία δεν υπάρχει Αγάπη".
Νομίζω ότι αυτό ζούμε στους σημερινούς καιρούς...πιστεύουμε ότι εξουσιάζουμε άρα Αγαπάμε. Και για να ξαναγυρίσω στη σημερινή ημέρα κλείνω με το μήνυμα του Χριστού μας που θυσιάστηκε αυτές τις ημέρες λέγοντας Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΜΟΥ Η ΖΩΗ ΣΟΥ.(ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ - δυστυχώς όμως σήμερα υπερισχύει Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΟΥ Η ΖΩΗ ΜΟΥ)

 Τα συμπεράσματα δικά σας, φιλοι, γονείς, παιδιά, ΑΝΘΡΩΠΟΙ.......

 Κ Α Λ Η Α Ν Α Σ Τ Α Σ Η Σ Ε Ο Λ Ο Υ Σ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου